joi, 1 iulie 2010

Sau scumpit tigarile!


    SAU SCUMPIT TIGARILE

   M-am dus la magazin sa imi i-au un pachet de Kent 8(HD) cu obijnuitii 10 lei in buzunar pt tigari!Ajung la magazin si raman oare cum tampit cand vad ca vanzatoarea imi cere inca un leu! In capul meu rasuna un ecou "CEEEEEE?". Deci pachetul de Kent costa 11 lei ! PERFECT!! MULTUMESC !  ROMANIA ASTA SE DUCE SIGUR DRACULUI! 

____________________________________________________________

S-au scumpit tigarile! Pregatiti-va, pretul se tot mareste pana in 2010


Avem o veste proasta si alta si mai proasta pentru fumatori.
Tigarile s-au scumpit de luni cu 60 de bani pachetul. Iar aceasta nu este decat prima etapa a unei majorari de aproape 2 lei, in urmatoarele doua luni.


Producatorii de tigari spun ca nu doresc cresterea brusca a preturilor de la 1 ianuarie si scumpesc acum cu 60 de bani pachetul de tigari, in decembrie tot cu atat, iar restul in prima zi a anului viitor.

Reiese o scumpirea in medie cu un leu si 80 e bani, cauzata in primul rand de cresterea cu 14% a cursului la care se vor calcula accizele in 2010, iar, pe de alta parte, chiar accizele vor fi majorate cu 20 de eurocenti pe pachet, tot de anul viitor.

Doar ca producatorii aplica doua dintre cele trei trepte de majorare cu o luna, respectiv doua inainte ca ei sa plateasca la randul lor mai mult.

Sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/social/s-au-scumpit-tigarile-pregatiti-va-pretul-se-tot-mareste-pana-in-2010.html

2 comentarii:

  1. Serj mai ramane sa ne lasam de fumat, dar asta nu cred ca o sa se intampla in viitorul apropiat.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):))
    Ai trecut prin ce am trecut si eu :)):))..
    Noi sa fim sanatosi :-j.. ca in rest... tara asta se duce de rapa !

    RăspundețiȘtergere