miercuri, 14 iulie 2010

Ghici cine frateeee?


Povestea 1

    Eram in avion ma plictiseam. Si ghici cine se aseaza langa mine? [Mutu frate] Ma gandesc cum sa ma bag in seama fara sa par un fan disperat si-mi vine-n cap prenumele lui, Adi, il caut pe Facebook, ii recunosc poza, ii umblu pe profil. Si vad ce-i place. Ghici ce? Cocaina frate! Ce fac... Soptesc: "Bai ce-ar merge o linie acuma", cat sa ma auda. Bai si scoate punga frate, facem 3 linute, ne facem praf. Ne imprietenim si pe Facebook!



Povestea 2

    Eram in tren si ghici cine se aseaza in fata mea? [Sexy Braileanca frate] Ma gandesc eu cum sa ma bag in seama fara sa par un fan disperat. Si-mi vine-n cap numele ei real: Florina. O caut pe Facebook. Ii recunosc poza. Ii umblu pe profil. Si vad ca-i place. Ghici ce, frate? Sexul!Ce fac? Soptesc: "Bai ce-ar merge un oral acuma". Bai si imi deschide frate shlitu. Se pune sa sugaa. Ne imprietenim si pe Facebook, foarte tare, frate!


SURSA:  http://www.booha.ro/citeste?id=129

2 comentarii: