miercuri, 7 iulie 2010

ATENTIE


Citeam si rasfoiam ceva blogguri si am observat ca multi bloggeri(bloghisti?) scriu ei acolo articole tratand mofturile,deranjamentele fata de alte bloguri,critici si multe altele...

Acum vine mesajul meu!

BAI BLOGHISTII LUI PESTE...CE PULA MEA VA PASA CE SCRIE X,Y SAU Z PE BLOG?! VIATA VOASTRA NU E DESTUL DE INTERESANTA SI NU AVETI CE FACE DECAT SA VA BAGATI NASUL IN CIORBA ALTUIA?!!

EU INTELEG LIBERTATEA DE EXPRIMARE ,DAR PANA IN LIMITA BUNULUI SIMT ! NU AVETI NICI UN DREPT SA CRITICATI SI SA JUDECATI O PERSONA DEOARECE ISI SCRIE VIATA,GANDURILE SAU IDEILE INTR-UN BLOG CAT TIMP ACEA PERSOANA NU VA DERANJEAZA INTR-UN MOD REAL,DAR NU SUPERFICIAL!

GO FUCK YOURSELFS!



5 comentarii:

  1. Ai perfecta dreptate, si mie mi s-a intamplat chestia asta cand rasfoiam internetul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu inteleg care este problema ta Eios! Stii bine ca sunt multi cacanari care aduc comentari foarte urate la adresa unor articole sincere si personale alor altor bloggeri! Da critic in acest articol,pe toti cei care critica urat si habar nu avand idea sau cunostinta in cea ce inseamna blog personal! Este un paradox faptul ca criticismul este asuprit tot prin criticism! Ori accepti mesajul,il digeri si il intelegi ori nu! Am liberul arbitrul de a scrie ce vreau pe blog cat timp nu atentez la "inteligenta" altora!

    RăspundețiȘtergere
  3. Okay omule! Gata! Peace And Love!

    Dar tot ma faci o tura cu masina stii bine ! :)):))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am fost " criticata " prin commenturi , dar nu a fost nici o problema , chiar daca la inceput m-am atacat putin (.. mai mult ) .

    Probabil ei / ele incearca sa se faca remarcati prin commenturile astea , sau poate au parerea ca noua chiar ne pasa de criticile lor !

    Hai bafta!

    Nana.

    RăspundețiȘtergere