duminică, 18 iulie 2010

OZN CHINEZESC!



Am vazut acest video si am zis sa "sap mai adanc"!

Am descoperit ca in aceasta luna iulie au fost diverse aparitii a ozn-urilor in China si ca acest filmulet este cel mai "faimos"!

Multi nu inteleg ce poate fi !
Unii spun ca este o racheta ruseasca,un prototip,dar nu cred deoarece o racheta nu lasa asa o dara asa,nu este puternic stralucitoare pe cer si nu este silentioasa!
Ori daca sa zicem ar fi, atunci rusii chiar ca si-au dezvoltat tehnologia nu gluma !

Altii spun ca este o cometa! Nu este o cometa! O cometa daca ar fi asa aproape de pamant,astronomii ar observa-o de mult,plus o cometa in orbita pamantului este o minge de foc din cauza frecarii cu aerului! O cometa circula cu viteza uriasa! Aceasta lumina circula pe cer prea lin,prea silentios,prea ciudat!

Acum altii spun ca poate este Goku de la Dragon Ball Z! Haios:))
Altii spun ca este un spermatozoid a lui Chuck Norris etc.. Ipotezele continua!

Orice ar fi...guvernul Chinei este ingrijorat! Spaima si curiozitatea au invadat mintile chinezilor! Chinezii spun ca orice ar fi,este ceva bun si este un semn puternic al binelui. Guvernul chinez a incercat sa ascunda fenomenul,dar nu a putut! Youtube-ul a sters cam toate video-urile cu aceasta inregistrare si multe alte filmulete aratand acest OZN! Habar nu am de ce! Poate au fost presati de guvernul chinez?

Orice ar fi...mi-e mi-se pare frumos! Si as vrea sa vad si eu in Romania asa ceva!
Pacat ca daca s-ar fi intamplat asa ceva in Romania...guvernantii ar fi in stare sa fure oznul si sa-l duca la amanet sau fiare vechi, sa scoata bani pe el ori sa-l liciteze!

Ce parere aveti? Ipoteze?

Bye

Un comentariu:

  1. Sincer, habar nu am ce ar putea fi. Ar putea fi o noua racheta inventata de rusi sau absolut orice.

    RăspundețiȘtergere