marți, 6 iulie 2010

Intrebare Existentialista




    Stateam intins,afara,pe iarba si ma uitam asa tampit la cer(nu ma intrebati de ce)si ma gandeam eu asa in prostia mea adanca ,ca cerul, la urmatoarea intrebare:

    De ce dracu m-am nascut eu?(eu si intrebarile mele existentiale) 

    Am intors si rasucit intrebarea ,venind cu raspunsuri ca "M-am nascut deoarece am un scop pe pamant" sau "Ca asa a vrut D-zeu" sau "Poate este o greseala" etc...

Dar mi-am dat seama usor ,usor ca nu conteaza de ce m-am nascut, mai mult conteaza ce voi face cu viata asta ciudata.

   Oricum oare ar trebuii sa fiu recunoscator ca m-am nascut fix in Romania?
Nu stiu!? Dar pot fi recunoscator ca nu m-am nascut in Kargastan ,Iran,intr-un trib prin Africa sau vreun Ungur pierdut prin Romania! (nu am nimica cu cei un mil. de ungurii din romania, dar i'm just saying) 
Ma multumesc si sunt recunoscator oarecum ca sunt Roman! 

   Si acum intrebarea pt bloggeri!
Care este motivul venirii voastre pe pamant?(EXTRATERESTRILOR!!) 
Regretati ca v-ati nascut in Romania si nu in alta parte?

2 comentarii: