marți, 29 iunie 2010

La oftalmologie!



        Am fost azi la oftalmologie.Astept randul meu si intru.Doctorita,o femeie cam de 40 de ani asa,foarte amabila!Cabinetul modern si bine echipat!
        Incepe "macelul"(controlul) vorba lui fratimiu!Acopar eu ochiul stang si incep sa citesc literele proiectate pe ecran de catre un proiector(logic)!Citesc bine pana la ultimul rand!Imi pune acei ochelari speciali si apoi pune o lentila de +0,25. Vedeam ok dar nu perfect cum imi doream eu apoi schimba lentila la una de +0,50! PERFECT! Vedeam extrem de bine asa! Okay,gata ochiul drept,sa trecem la cel stang zise doctorita! Acopar ochiul drept si incercam sa citesc...NIMIC! Mareste literele...NIMIC! Eu cu ochiul stang vad doar periferic,am o "pata" oarba care,mai pe romaneste, ma opreste "sa vad oe sientru(centru)! Doctorita a incercat sa se uite mai atenta,studiind bine cornea si pupila dar nu a observat nici o fisura oculara!Mi-a pus apoi picaturi in ochi sa mi-se largeasca pupile,apoi iar a inceput sa imi controleze mai atenta cornea si pupilele! Nu a observat nimica ciudat si mi-a spus sa imi fac o tomografie la ochiul stang! Mi-a mai spus cateva detalii si am plecat acasa! Radeam ca aveam pupilele dilatate si aratam de parca am luat LSD sau Ecstasy si macar asta ma mai calma si imi atragea atentia fata de problema ochiului stang! Viata continua !

Atat!


P.S. Scuzati-ma daca am greseli de ortografie,dar ma grabesc,trebuie sa plec urgent la NLP!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu