luni, 28 iunie 2010





   Am primit Leapsa de la Boogie! Deci nu am de ales decat sa raspund!



1. Ai o poreclă?

Serj

2. Unde locuieşti?

Brasov

3. Ce înălţime ai?

1,70

4. Ai zi onomastică?

Parca

5. Cu ce te ocupi?

Producator Muzica si altele

6. Ai fraţi sau surori?

Da

7. Limba maternă?

Romana!

8. Limbi vorbite?

Romana, Engleza si Germana

9. Colecţii?

De chistoace!

10. Număr la pantofi?

42-43

11. Şcoli absolvite?

In Romania exista scooli? Credeam ca sunt inchisori!

12. Materia preferată?

Pauza!

13. Ce hobby-uri ai?

Hobby-ul meu e sa am un hobby!

14. Bani de buzunar?

1 sau 5 bani sau 2 lei!

15. Dorinţă?

Dorinta? Hmmmm...nici o dorinta!

16. Vise?

Visezi vise uneori!

17. Număr norocos?

12

18. Ai vrea să revezi…

Cum e impuscat Ceausescu!

19. Ai animale de casă?

Mustele!

20. Sentimentul cel mai preţuit?

Fericirea!

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?

Cand eram sa fiu calcat de un idiot pe trecerea de pieton!

Mersi de leapsa, chiar imi era dor.

Leapsa merge mai departe la : Globber, Blogul omului plictisit, R.E.V.I.C.T, Nana, Hayate si pentru cei ce mai vor.

O seara placuta in continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu