luni, 28 iunie 2010

Gandeste-te!



   

      In primul si-m primul rand, ma numesc Sergiu,prietenii imi spun Serj (Serj de la Serj Tankian?(Cine e ala?)Nu!Nu de la Serj Tankian!).Sunt din Brasov si ma consider un om oarecare(vai ce modest)asa cred eu(?).

       Blog? De ce mi-am facut un blog? Hmmmm....poveste lunga!(Neah,defapt mint)
Poi totul a inceput cand stateam si....STOP!,acum nu ma apuc sa va scriu o poveste(adevarul este ca eram plictisit si nu aveam ce face).
       De ce "GANDESTE-TE"?
Deoarece toti prietenii(si familia) imi spun ca gandesc prea mult si ca imi bat capul prea tare(suna dureros) de acea m-am gandit(DA!Gandeste-te Serj!) sa imi scriu gandurile(iar cuvantul asta?) pe aces blog Gandeste-te.(Daca mai aud un cuvant din familia lexicala "a gandi" MOR!)
       Acest blog este un blog personal!(DAA!STIU!)

Atat!(Atat?!Ce incheiere seaca!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu